W obiektach G City Europe ruszyła loteria promocyjna. Do 23 września, co tydzień, szczęśliwy zwycięzca otrzyma 10 tysięcy złotych. W projekcie pod nazwą „Misja: Loteria! Operacja: Wygrana!” wezmą udział: warszawska Promenada, CH Focus w Bydgoszczy oraz wrocławska Galeria Dominikańska. Łączna wartość puli nagród wyniesie blisko 269 tysięcy złotych.
– Główne założenie wszystkich wydarzeń, akcji i projektów, które realizujemy w naszych obiektach, samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami, to z jednej strony wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a z drugiej działanie na wynik centrum. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że nasi klienci oczekują wydarzeń o charakterze rozrywkowym, aby w ciekawy sposób spędzać czas, ale także liczą na wsparcie zakupów nagrodami i promocjami, szukając oszczędności w okresie wysokich wydatków jakim niezaprzeczalnie jest czas tzw. „powrotu do szkoły”. W naszych badaniach akcje promocyjne, loterie i pro sprzedaże, są wskazywane przez każdą grupę wiekową jako najbardziej interesujące. Jedną z najsilniejszych motywacji, która przyciąga konsumentów to szansa na zdobycie nagrody, a tych w tegorocznej loterii nie zabraknie – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe i dodaje – Ponadto loteria to przede wszystkim wsparcie dla naszych najemców, poprzez zwiększenie ich obrotów i zachęcenie klientów do zakupów w naszych centrach. Dbamy też o to, aby nagrody pochodziły z naszych sklepów. Dodatkowe wygrane w postaci voucherów i kart prezentowych na produkty i usługi będą do zrealizowania w danym centrum.
Loteria promocyjna „Misja: Loteria! Operacja: Wygrana!” skierowana jest do klientów trzech centrów handlowych należących do G City Europe w Polsce (wcześniej Atrium European Real Estate). Uczestnicy, którzy chcą wziąć w niej udział powinni dokonać zakupu za minimum 50 złotych na maksymalnie 2 dowodach zakupu w jednym z wymienionych wyżej centrów, a następnie dokonać zgłoszenia. Każde zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach: w jednym losowaniu nagród natychmiastowych i jednym losowaniu nagrody tygodniowej. Dla uczestników programu #maszokazje przewidziano losowanie nagrody dodatkowej. Pula nagród dla każdego z centrów biorących udział w loterii jest indywidualna, ale przez cały okres promocyjny, co tydzień ze zgłoszeń dokonanych w każdym z centrów zostanie wylosowana nagroda główna – kwota 10 000 złotych. Cały koncept, od layoutu poprzez scenografię, spoty reklamowe w radio, a skończywszy na nagrodach i strojach hostess, utrzymany jest w duchu kosmosu i technologii. Ma to zwrócić uwagę klientów i zwiększyć szansę na duże zainteresowanie udziałem w akcji.
Szczegóły, w tym towary i usługi wyłączone z loterii znajdują się w regulaminie na stronach: www.warszawa.promenada.com/loteria, www.focusbydgoszcz.pl/loteria,
www.galeria-dominikanska.pl/loteria.
Loteria od 18 lat. Organizator: Unique One sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/10-tysiecy-zlotych-co-tydzien-do-wygrania-w-wybranych-centrach-g-city-przez-caly-miesiac